טיפים וטרנדים לעיצוב דירה

במאמר זה נציע לכם : טיפים וטרנדים לעיצוב דירה. במידה ואתם מתכננים את השיפוץ שלכם בעצמכם ללא מעצב תוכלו להשתמש במידע שכאן

מראה חדשני


אחת לכמה שנים חשוב לרענן את עיצוב הבית או הדירה וליהנות מאווירה חדשה ונעימה יותר. ניתן לעקוב אחרי המגמות והטרנדים מעולם עיצוב הבית כדי להחליט על קו עיצובי מנחה ואין כמו סיבוב באולמות התצוגה על מנת להתרשם משלל העיצובים הטרנדיים הקיימים בשוק. עם קבלת ההחלטה על שינוי עיצוב הדירה חשוב לערוך רשימה מסודרת של פריטים אותם מעוניינים להחליף ומומלץ להכין רשימה נוספת של רשימת ליקויים שיש לתקן כמו צבע מתקלף, סדקים בקיר, דלת הדורשת צביעה, תיקון או החלפה, החלפת גופי תאורה ישנים וכדומה. כמו כן, יש לתת דגש על החלפת דלת הכניסה וכדאי לדעת כי דלת כניסה מעוצבת תורמת רבות לעיצוב הדירה וכיום הדלתות המעוצבות הן פריט אמנותי לכל דבר.



תחושה אוורירית


באמצעות שבירת קירות ובניית מחיצות מגבס ניתן ליצור תחושה אוורירית יותר בדירה. בדירות רבות חסר אור טבעי ובאמצעות תכנון מחדש של החדרים והקירות ניתן להביא לשינוי מרשים ולשדרג את הדירה פלאים. לעיתים די בשינוי קל כדי להפיך למהפך בעיצוב הדירה וניתן במקרים מסוימים לשבור קיר אחד או לבנות קיר גבס חדש ולהביא לשינוי הרצוי. הטרנד בעולם עיצוב הבתים הוא יצירת מרחב פנימי ותחושה אוורירית נעימה, במיוחד בדירות קטנות.

צביעת קירות הדירה


צבע הוא גורם דומיננטי בחיים ובאמצעות צבע חדש ניתן לשדרג את עיצוב הדירה וליהנות מאווירה נעימה וייחודית. בדירות קטנות מומלץ לצבעו באמצעות צבעים בגוון בהיר כדי ליצור תחושת מרחב וגודל, ואילו בדירות הגדולות ניתן להחליט על קיר אחד או יותר ולצבוע אותו בגוונים כהים כדי להעניק לדירה תחושה חמה וביתית וכדי ליצור נופך דרמטי לחלל החדר. חשוב לבצע צביעת ניסיון על פני שטח קטן כדי לוודא כי הצבע שבחרתם בחנות תואם את הצפיות שלכם. יש לזכור כי גוון הצבע בקטלוג לרוב אינו זהה לגוון הצבע המתקבל לאחר צביעת הקיר לכן הבדיקה חשובה.


שיפוץ או החלפת דלתות


עולם הדלתות עבר שינוי מהפכני בשנים האחרונות וכיום ניתן לרכוש דלתות כניסה מעוצבות בהתאמה לתוכנית העיצוב של הדירה. לעיתים די בשינוי והחלפת דלת הכניסה כדי להביא לשינוי עצום בעיצוב הדירה. ניתן לרכוש דלתות מעוצבות בהתאמה אישית מלאה לכן חשוב לקחת מידות מדויקות של מפתן הדלת, במידת הצורך ניתן להרחיב את הכניסה לבית ולהתקין דלת מעוצבת רחבה ומרשימה. יש מבחר גדול של דלתות מעוצבות ובחברת רב בריח תוכלו ליהנות מעיצובים מרהיבים ביופיים ומדלתות עמידות וחזקות עם מנגנוני נעילה חדשניים ובטוחים יותר ומדלתות המיוצרות מעץ או פלדה.

תאורה


כאשר מתכננים לשנות את עיצוב הדירה יש לתת דגש גם על נושא התאורה. הטרנד כיום הוא להתקין גופי תאורה עם נורות לד חסכוניות ויעילות וניתן לשלב בין גופי תאורה חבויים בתקרה לגופי תאורה המותקנים על הקיר. מומלץ לשלב גם מנורה עומדת ליצירת אווירה ביתית וחמימה.