דלתות מעוצבות לבית

דלתות מתחלקות לשני קטגוריות עיקריות. הראשונה היא דלתות חוץ, והשנייה דלתות הפנים.

בבואכם לרכוש דלת לביתכם עליכם לקחת בחשבון שני קריטריונים עיקריים: האחד הוא הפן העיצובי של ביתכם. השני עוסק בפונקציונאליות ובבטיחות של הדלת.

בעידן הנוכחי בו מיוצרות דלתות רבות במגוון מרהיב של עיצובים ומחומרי גלם שונים, הבחירה בדלת הנכונה אינה קלה ופשוטה כבעבר.

כאשר אתם מתחילים בתהליך רכישת דלת, בין אם מדובר בדלת פנים או דלת חיצונית, עליכם לקחת בחשבון את הנתונים הבאים:

בטיחות
איכות חומרי הגלם
סוג חומרי הגלם
עמידות הדלת בפני מזג האוויר המשתנה והאופייני למדינתנו

עיצוב דלתות חוץ


דלת הבית או המשרד שלכם, היא המפגש הראשון של כל אדם המגיע אל הבית או המשרד שלכם עם החלל בו אתם שוהים וזה אשר מאפיין אתכם.

אם הדלת נבחרה בהתאם לכללי העיצוב המנחים את עיצוב פנים החלל, הרי שהיא תרמז על הבאות ותקנה לבאי הבית רמז על העתיד להתגלות להם ברגע בו הם יכנסו אל החלל.

דלתות כניסה, מאפשרות לכם לייחד את הבית מיתר הבתים בהם מבקרים האורחים שלכם, ולעיתים נשימתם של המבקרים תיעצר עכב המראה הייחודי והמרשים של הדלת בה בחרתם.

בעידן בו האלימות והפשעים במדינת ישראל גואים וצוברים תאוצה, ישנה חשיבת יתרה לאבטח את ביתכם או המשרד שלכם ולמנוע מאורחים לא קרויים בדמוי פורצים או גנבים, לחדור אל החלל הפרטי שלכם.

דלתות חוץ רבות מותאמות לתקנים המחמירים ומיוצרות כך שהפריצה שלהן תהיה בלתי אפשרית.  

על כן, חשוב שתרכשו לעצמכם דלת בטיחותית גם אם זה רכישה זו דורשת השקעה כספית גבוהה.

תפקידן של דלתות פנים

תפקידן של דלתות פנים הוא ליצור הפרדה בין החללים ולשמור על פרטיות, בידוד טמפרטורות בחדר, ועוד.

על הדלתות אותן אתם רוכשים לביתכם להיות מותאמות מבחינת העיצוב אל יתר חלקי הבית ולהשתלב בצורה הומוגנית כך שהבית או המשרד בו אתם מבלים שעות רבות יהיה בעל מראה מושלם.

זכרו כי עליכם לרכוש דלת אשר מיוצרת מחומרי גלם איכותיים וזאת משום שמעבר לעיצוב צריכה הדלת לשמור לבודד רעשים חיצוניים, ולא לאפשר לאוויר חם או קר מחוץ לחדר לחדור אליו.

( אם לדוגמא אתם מחממים את החדר אזי אל לחום לצאת ולהיפך).

אם החלטתם כי אתם מעוניינים לעצב את ביתכם, הצעד הראשון המומלץ הוא לשכור את שירותיו של מעצב פנים שיחליט  איתכם אילו דלתות מתאימות ומועדפות לחלל אותו אתם עומדים לעצב.