מה עולה בדמיונכם כשאתם מדמיינים את חדר השינה שלכם בבית בו אתם גרים? ?

האמת היא שחדר הורים מהווה מעין מקום מפלט לאחר יום שלם של התעסקויות באותן טרדות של היומיום, ואחרי יום שכזה אנחנו רק רוצים לסגור את הדלת שלנו,לעשות מקלחת טובה ולנוח בפרטיות של החדר שלנו.

אז מה בדיוק חדרי שינה כאלו צריכים להכיל על מנת שנוכל להשיג זמן איכות בינינו לבין עצמנו ולא להרגיש כאילו אנחנו חיים בתוך מחסן גינה עמוס ומבולגן?

אם יש לכם וילה עם חלל רחב אז אתם יכולים לנצל את יחידת ההורים על מנת להוסיף אליו חדר ארונות או אפילו חדר רחצה נעים שישמש רק עבור ההורים בלבד.

חדר ארונות יכול להיות נהדר, במיוחד אם הוא קרוב לחדר ברחצה ולחדר השינה וכך ההורים יכולים להתנהל בנוחיות , תוך שמירה על הפרטיות הנדרשת. במצב כזה ריצוף פרקט יהווה פיתרון מושלם ונוח. ניתן יהיה להלך ברגליים יחפות ביחידת ההורים המושלמת.

עיצוב פנים ליחידת הורים מושלמת

רצוי כי חדר השינה יהיה בצבעים מרגיעים אשר מסייעים בהורדת סטרס שהצטבר לאורך היום , צבעים בגווני חום יכולים להשתלב בצורה מצוינת בחדר השינה וליצור אווירה נעימה ומרגיעה.

הרבה אנשים גם נוטים לשים תאורת אווירה בנישות שונות ברחבי חדר השינה מעבר לאביזר תאורה מרכזי אשר נותן את מירב האור, או אפילו להשתמש בתאורה מחליפה צבעים.

אם אתם אוהבים לשהות בחדר השינה ומעוניינים לא להיכנס ישר למיטה, אתם יכולים לקנות ספה נוחה בה אתם יכולים לשבת ולקרוא ספא, או סתם לעלעל במגזינים לפני שאתם עוברים למיטה.

באופן כולל נחמד ליצור כמה אזורים בחדר השינה, מלבד האזור העיקרי שהינו אזור השינה – המיטה.

מיטות כיום מגיעות בשלל צורות וגדלים, בחרו את הסוג אשר משתלב בצורה הרמונית עם העיצוב של החדר אך שעדיין נותן עבורכם את מירב המקום בו תוכלו להתרווח בשיא הנוחיות.

הוסיפו אביזרים אשר יעניקו לחדר את המראה הרצוי כגון מצעים פרחוניים, מנורת לילה מעוצבת, וילונות בצבע הרמוני , תמונת נוף יפה או תמונה משפחתית שתחמם את הלב בכל פעם שתשהו בחדר השינה שלכם.

בין אם בעת עיצוב דירה קיימת או בית קיים, ובין אם בתהליך של שיפוץ, או או במעבר לדירה או בית חדשים - רצוי כי חדר השינה יהיה בצבעים מרגיעים אשר מסייעים בהורדת סטרס שהצטבר לאורך היום , צבעים בגווני חום יכולים להשתלב בצורה מצוינת בחדר השינה וליצור אווירה נעימה ומרגיעה