מעצבי פנים ואדריכלים באזור ירושלים

לא רק בירושלים מעצבי פנים ואדריכלים איכותיים הפכו מבוקשים ביותר. הרי תושבים מכל רחבי הארץ מגלים את הרצון לחדש את הבית, לעצב אותו בצורה שונה, לשפץ אותו כך שיתאים לצרכים המשתנים של המשפחה. אך כאשר מדובר על עיצוב פנים ואדריכלות בירושלים יש לכך משמעות נוספת. ירושלים איננה עיר ככל הערים. אין זה מקום שבו ניתן להתייחס אל הבית, אל הסגנון החיצוני או אל העיצוב הפנימי, במנותק מהסגנון, העיצוב והאדריכלות העירונית. האתגר, אם כן, שעומד בפני מעצבי פנים ואדריכלים בעיר גדול באופן מיוחד. וכעת, נבין בכמה נקודות כיצד נעשים הצעדים הראשונים בדרך לבית יפה יותר, מעוצב יותר, מושלם יותר.

הכר את החלל הביתי ואת בני הבית

מעצבי פנים או אדריכלים מקצועיים חייבים להבין באדריכלות ועיצוב אך גם באנשים. מעצב או מעצבת אשר מגיעים לביתם של לקוחות חדשים המתגוררים בירושלים צריכים לשאוף להשיג כמה דברים, כבר בפגישת ההיכרות. עיצוב פנים ואדריכלות בירושלים מתחילה בכך שמעיפים מבט בוחן ומעמיק בכל הפינות שבבית המצריך שיפוץ או עיצוב. צריך להרגיש את חלל הפנים, לנשום את האווירה בבית, להבין מה הוא מספר על בני הבית. תוך כדי כך, יש לנהל שיחה מלב אל לב, עם בני הבית. להבין מדוע הם רוצים שינוי, מה הם מצפים לראות, האם יש סגנון אדריכלי שמדבר אליהם.  

להוציא את העצוב אלהאור

לאחר ההיכרות, מגיעהשלב המאתגר של גיבוש תוכנית והוצאה מהכוח אל הפועל. עיצוב פנים ואדריכלותבירושלים לא יגיעו לשום מקום ללא כמה צעדים בדרך. למשל, יש צורך לבנות הצעת מחיר וכתב כמויות. יש צורך להחליט איך לחלק את התקציב בהתאם לסדר עדיפויות ברור ומוסדר.יש להכין רישומים, סקיצות ותוכניות, לפני שמגבשים את התוכנית הסופית. רק אז,מבצעים את העבודה – יצירת השינוי בבית, הוצאה לאור של הרעיון האדריכלי ועיצוב הפנים בדרך הכי טובה שאפשר.

לעמוד הבית שלנו:

https://www.kushina.co.il/