1. עיצוב מטבחים

ההתייחסות לפוטנציאל החלל ולפתחיו היא קריטית בעיצוב המטבח, המאופיין הן כמטבח פונקציונאלי והן כהרמוני עם סביבתו החיצונית והפנימית של הבית.

בבואנו לעצב מטבח בבית הלקוח אנו נתייחס לחלל ולפתחיו הקיימים ובעת הצורך נעלה אף אפשרויות לשינוי החלל, כדוגמת הוספת פתחים או סגירתם של נישות, תוך שאיפה למיכסום הפוטנציאל הפרקטי והעיצובי הגלום בו. אנו מאמינים כי המטבח יכול להנות מדו-שיח מעניין בינו לבין החוץ הסובב אותו. וכמטבח שטוף אור יהיה זה מקום בו נרצה לשהות בו. כמו כן על המטבח להמשיך ו'לדבר' את אותה

השפה עם פנים הבית ובכללם עם יתר חללי האירוח. חלל מטבח העושה שימוש בשפה אחת, גם אם אקלקטית במהותה, עם יתר חללי הבית מעניק תחושה של זרימה, נועם והרמוניה, תחושה אותה רבים מלקוחותינו שואפים להשיג.

2. עיצוב פינות אוכל

מעצבי פנים רבים רואים בפינת האוכל של כל בית ובית, המשך ישיר לחלל המטבח וכן חוט המקשר בין המטבח לחללי האירוח בבית. על פי תפיסתינו העיצובית על פינת האוכל להיות מותאמת לחלל ולמימדיו אולם להיות גם בעלת ערך מוסף, הייחודי לה בעיצוב הבית.

ערך מוסף של פינת אוכל יכול להתבטא בשילובו של אלמנט מרכזי מוביל בחלל, או בשילובו העדין של טאצ' עיצובי מסוים, תוך שמירה על זרימה עיצובית הרמונית ובהתאם לאופיים הייחודי של דיירי הבית.

בבואנו לעצב פינות אוכל בבתים, אנו לוקחים בחשבון את צרכי והרגלי האירוח של בעלי הבית, כמו גם את פוטנציאל החלל ופתחיו.  אנו נותנים דגש מיוחד למגוון שילובים של עצים, המעניקים לחלל חיבור זורם לטבע, לבסיס ובאופן טבעי גם לאוכל.  אנו מעדיפים להעניק לרהיטי פינת האוכל גימורים טבעיים ולא חלקים וסטריליים. הגימורים הטבעיים משתלבים היטב באופיו הפונקציונאלי של השולחן המוגדר כפריט 'עובד'. בפינות האוכל שאנו מתכננים ומעצבים, נימנע אף משימוש בלקות מבריקות, מתוך מתן כבוד למראה הטבעי של העץ ולאוטנטיות שלו.

3. עיצוב סלונים

סלונים מעוצבים דומה כי מבין כל חללי הבית האופנתיות והתעוזה העיצובית מתבטאת בעיקר בסלון הבית ובשאר חדרי האירוח. אופנתיות זו הינה ביטוי לחלל דינאמי המורכב מפריטים בודדים רבים בעלויות כספיות לא גבוהות יחסית.

בבואנו לתכנן את מערכות הישיבה ואת הסלון בבית הלקוח אנו נותנים יד חופשית לכנפי הדמיון- חיבור אקלקטי של ספה, כורסאות או שזלון מעשיר את החלל הן ביופי והן באופי.

סלונים ייחודיים מעודדים יצירת ניגון עדין והרמוני בין החדש לקיים ופותחים פתח לשילוב מעניין בין דורות וזמנים ובין סגנונות שונים. בחללי הסלונים שאנו מעצבים שלנו תוכלו למצוא שילובים של כריות, תדפיסים אתניים, שלובי עץ, בדים צבעונים או טאצ' עיצובי נקי בצבעי נטורל- הכל בהתאם לאופיים ולצרכיהם האישיים של בעלי הבית . .

חדרי שינה מעוצבים לדעתינו, על חדר השינה לשקף את אהבותיהם הכמוסות ביותר של בעליהם. חלל חדר השינה הינו החדר האנטימי ביותר שלנו, שעל פי רוב איננו נחשף לקהל הרחב. ככאלו הם מהוים את אחד החללים החשובים ביותר בבית הן כמקום לטיפוח הזוגיות והן כמקום מפלט אינטימי מן ההמולה היומיומית של הבית.

בחדרי השינה שאנו מעצבים, תשומת לב המירבית מופנית לאוירה הרצויה בחדר השינה, למימדי החדר ולפתחיו והחשוב מכול- לשיקוף צרכיהם ומהוויהם של שני בני הזוג, כך שתחושת השייכות לחלל תהא משותפת לשניהם.

על מנת ליצור אוירה שקטה ואינטימית אנו נמנעים מריבוי פריטים בחלל זה וקובעים את מימדי הריהוט המעוצב- ובכללם המיטה הזוגית כך שישרתו ויפנקו את בעליהם, אך לא יכבידו על החלל.